poniedziałek, 10 października 2011

Siemanko ;**

Heyy co tam u was ? Dzisiejszy dzień jest dla mnie potworny , nie byłam dziś w szkole bo bardzo źle się czułam i chce żeby jak najszybciej minął ... O 02:00 zaczął mnie brzuch boleć godzinę później chciało mi się wymiotować jak potem kiedy budzik zadzwonił nie mogłam w ogóle wstać i nie szłam ..... Ale po południu było już lepiej i poszłam do koleżanki po lekcje ... Dowiedziałam się że Krzyżaków na razie nie musimy czytać tylko teraz Antygona ;//
A teraz zdjęcie ukochanego mojej siostry zespołu Rotten Bark , ja ich tam lubię nic do nich nie mam fajńą grają muzykę i spoko ale dla mnie ich najlepsza piosenka to Kind of the disco ;)
Aha i bym zapomniała ... Chce podziękować ci Misia za tak mile komentarze ;)

2 komentarze:

  1. Kocham ich! <3 Ahh..Rotten Bark, chłopaki mają w sobie mnóstwo energii, a przede wszystkim grają świetną muzykę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Rotten Bark :))
    Czytałam Antygone i bardzo szybko się czytało tyle tylko że jest ona napisana w formie dramatu i jak czytałam na początku to nic nie rozumiała ale później mniej więcej zajarzyłam :P
    Zdrowiej kochana :*

    Nie ma za co kochaniutka :*:*:*<33

    OdpowiedzUsuń