niedziela, 4 września 2011

Witam

Heyy, wiem że ostatnio bardzo dużo postów dodaje no ale tak jakoś to wychodzi .. Dzisiejsza notka dotyczy Justina Biebera .. Chodzi mi o to jak stałam się jego fanką .. No więc najpierw byłam jego antyfanką wprost go nienawidziłam jak go tylko usłyszałam to od razu wyłączałam . Raz leciał z nim weekend na 4fun czy jak to się tam pisze i oglądałam bo nie miałam nic do roboty i tak się w niego wpatrywałam i słuchałam , potem weszłam na kompa i włączyłam jego piosnki i tak było że chciałam ich więcej i tak się w nim zakochiwałam ... Dziś jestem jego fanką i się tego nie wstydze .... Wiem wiem że antyfani będą się mnie czepiać no ale cóż moge lubić kogo chcę i słuchać  to co lubię .!

1 komentarz:

  1. Ja również go lubię :) Może nie jakoś strasznie bo wolę inną muzykę ale ogólnie to nic do niego nie mam i jest całkiem spoko :)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń