niedziela, 25 września 2011

Trema trema i jeszcze raz trema ;//

Dlaczego taki tytuł , no bo jutro mam śpiewać przed całą klasą piosenkę jedną zwrotkę i refren :
Słowa brzmią tak


1. Chodzę do szkoły różne stopnie zbieram
szóstki i piątki i jedynki nieraz
uczę się dzielnie od niedzieli do soboty
lecz ciągle po głowie mi chodzi taki motyw że jeszcze tylko wrzesień październik listopad grudzień styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec i

Ref: Wakacje znów będą wakacje na pewno mam racje wakacje będą znów .


I pomyśleć że śpiewać to przed całą klasą , dlatego nie chce poniedziałku;// Boję się przed nimi śpiewać jest nas 27 i 52 oczu się na Ciebie patrzy plus pani to są 54 , a jak się pomylę to spale się ze wstydu ...

A tak to ten weekend był taki sobie .. Wczoraj oglądałam 4fun weekend specjalny , pokazywali tam piosenki które zajmowały pierwsze miejsca i o dziwo byłą tam Honey-Runaway ja nawet nie wiedziałam że ona tam będzie , ale nawet fajnie że była bo lubię te piosenkę i mogłam sobie posłuchać ..


1 komentarz:

  1. Też uczyłam się tej piosenki - było zabawnie! :D
    Hmm..nie przepadam za Honey i jej muzyką..;/ Wszystko takie sztuczne..

    Ale musze przyznać, że zdjęcia bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń