czwartek, 22 września 2011

:=>

Siemka , jak tam .... U mnie ten tydzień nawet super tylko babka od Polskiego mnie wkurza ... W poniedziałek byłam z klasą na integracji nawet fajnie było tylko iść piechotą 4 kilometry 2 w tą i 2 w tą to są cztery ... Nauki mam już dość po prawie codziennie są kartkówki i już trzeciego października sprawdzian z Matmy .. Teraz zauważyłam że prawie nic nie umiem tak jak moja była klasa bo cala oprócz jednej  , no cóż Gęstwa nie umie tłumaczyć i są braki ....Ale na szczęście już nie długo weekend i chociaż te dwa dni wolne ....

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście nauczyciele potrafią zniechęcić, ale jeśli nie poddasz się i nie załamiesz to osiągniesz zamierzony cel - mam na myśli matematykę, z którą ma wielu problemy i starają się aby poprawić swoją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń